Nu ești sătul de agende și post-it-uri lipite peste tot? Sau de cărți de vizită rătăcite? Cu SWAPP poți păstra într-un singur loc toate informațiile pe care nu vrei să le uiți: detalii despre proiecte și contracte, date de facturare ale clienților, stadiul proiectelor și evidența orelor de lucru.
Este simplu să-ți gestionezi activitatea când ești ordonat.
Cu o interfață prietenoasă și ușor de utilizat, SWAPP te ajută să ții un jurnal detaliat al operațiunilor efectuate, pentru ca tu să fii mereu stăpân pe situație. Iar dacă lucrezi cu contabilitate în sistem real, fără TVA, cu un click obții registrele contabile direct din aplicație. În plus, obții toate datele necesare completării Declarației Unice și a Declarației pentru TVA intracomunitar.
Fără cheltuieli suplimentare, fără calcule, fără bătăi de cap.
Fiecare minut este prețios. De ce să pierzi din timpul tău deschizând mai multe aplicații decât ai nevoie? Poți emite facturi direct din SWAPP, pe care să le descarci apoi în format PDF. Și pentru că imaginea contează, în afară de designul elegant și minimalist, SWAPP îți oferă o paletă atent selecționată de culori-accent și posibilitatea de a-ți aplica logo-ul pe factură.
Jurnalul de lucru este locul în care înregistrezi, la sfârșitul zilei, numărul de ore lucrate și o scurtă descriere a ceea ce ai făcut. Practic, este modul prin care poți urmări evoluția proiectului la care lucrezi și cuantifica volumul de muncă depus. Deși sună plictisitor, acest jurnal este un instrument util și valoros atât personal, cât și în relația cu clienții. Iată de ce:
Deși nu este obligatoriu și nu-l va vedea nimeni, recomandarea noastră este să-ți completezi profilul cât mai detaliat, pentru că SWAPP îl va folosi pentru a precompleta și personaliza facturile, și pentru a-ți optimiza fluxul de lucru.
Înregistrează-ți clienții, furnizorii, contractele și proiectele în secțiunile dedicate, și vei regăsi informațiile lor printr-o simplă operație de filtrare, ori de câte ori ai nevoie. Vei putea vedea cât ai încasat de la un client și cât ai plătit unui furnizor, iar SWAPP va folosi datele lor pentru a precompleta facturile și, în cazul celor din UE, pentru a completa Declarația 390.
O evidență contabilă ordonată și riguroasă te va ajuta să știi în orice moment situația reală a afacerii tale. Nu numai că vei putea lua decizii financiare mai bune, dar vei scăpa de o parte semnificativă din stresul asociat cu contabilitatea și obligațiile tale fiscale. De restul te scapă SWAPP.
Ce trebuie să faci:
Ce face SWAPP pentru tine:
Dacă lucrezi cu contabilitate în sistem real, fără TVA, SWAPP este instrumentul creat special pentru tine.
SWAPP îți pune la dispoziție două modalități de a emite facturi:
În ambele situații SWAPP va precompleta rubricile aferente din factură cu datele din profilul tău și cele ale clientului către care facturezi, dacă acesta a fost înregistrat anterior, și o va personaliza cu logo-ul tău și culoarea-accent selectată.
În secțiunea Facturi vei găsi toate facturile emise de tine din aplicație, indiferent de modalitatea folosită. Le vei putea edita, șterge, vizualiza și descărca în format PDF. Îți recomandăm să verifici cu atenție orice factură înainte de a o descărca și trimite clientului, deoarece odată asociată cu o înregistrare din secțiunea Încasări și plăți, factura respectivă nu mai poate fi modificată sau ștearsă.
Pentru facturile încasate, total sau parțial, SWAPP îți va afișa procentul încasat din valoarea totală, iar sumele facturate și neîncasate până la sfârșitul anului financiar vor fi trecute în Registrul inventar cu titlul de creanțe.